4 maja 2010

jeśli

Jeśli twierdzicie, że tak łatwo jest znaleźć pracę: normalną, ludzką, godną - to proszę, znajdźcie mi ją. W sprawie ofert piszcie na malia. Przejrzyjcie sobie oferty w Internecie, w gazetach, popytajcie swoich znajomych na stanowiskach, czy nie potrzebują pracownika. Czekam niecierpliwie!! Jeśli uważacie, że w pośredniaku zajmują się wyszukiwaniem ofert pracy dla zarejestrowanych tam ludzi, to, jesteście bardzo niedzisiejsi i widocznie dawno (albo nigdy) nie przestępowaliście progu tak zwanego Urzędu Pracy. Jeśli radzicie nam, że tak łatwo jest założyć własną firmę - to załóżcie ją najpierw sami. Jeśli mówicie, że może powinniśmy wyjechać stąd, bo tu przecież pracy nie ma - to może zbadajcie rynek pracy w proponowanej przez was okolicy i prześlijcie mi wyniki. I może zaklepcie mi od razu jakieś miejsce. W Krakowie i Warszawie z pewnością na mnie czekają, bo tam przecież nie ma szkoły wyższej, która by corocznie produkowała setki polonistów... Poszukajcie taniego, ładnego mieszkania blisko centrum, ale to jak już będę miała załatwioną umowę, bo na życie w dużych miastach bez stałego dochodu mnie nie stać. Jeśli mówicie, że szkoda, że taki kierunek studiów wybrałam, to mogliście się o mnie zatroszczyć parę lat temu. Jeśli myślicie, że moje życie jest takie proste.................

1 komentarz:

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.