6 października 2009

Oleńka finalistką !! ^^

Ręce mi drżały, gdy otwierałam dzisiaj tą kopertę. Nadawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski. Wydział Nauk Humanistycznych. Instytut Filologii Polskiej. Al. Racławickie 14... Odbiorca: Szanowna Pani mgr Aleksandra D.
Z ogromną radością pragniemy poinformować, że jest Pani finalistką ósmej edycji Konkursu o Nagrodę im. Czesława Zgorzelskiego.... Celem tego konkursu jest... Organizują go instytuty.... W tegorocznej edycji Konkursu wzięły udział.... Członkowie jury, w skład którego weszli... W imieniu organizatorów serdecznie zapraszam na uroczystość wręczenia nagród...

- Mamooo, weź to przeczytaj i wytłumacz mi, co tam jest napisane ??

Tak. To prawda. Wiedziałam, że mój promotor kiedyś tam dawno temu zgłosił moją pracę magisterską do tego konkursu... Mnie by to przez myśl nawet nie przeszło, a on - zgłosił. Wysłał. Uparciuch.
Hmm... zadziwiające - jak wiele w życiu zależy od osób, z którymi zetknie cię dobry los. Ja napotykam ostatnio takie, które wierzą we mnie bardziej, niż ja sama.

Lubię wtorki.
Kocham metafory.
I uwielbiam mojego promotoraaaaaaa!!!!! :))

3 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Dawno mnie tu nie było i wiele mnie ominęło... ślub, egzamin na prawo jazdy... :)) wszystko przeczytałam z opóźnieniem. Spóźnione życzenia wszystkiego dobrego i jeszcze jedne gratulacje :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic Cię nie ominęło, zadbałam o to, aby wszystko tu zostało ;)
    Zapraszam do lektury.
    Brakowało mi Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.