4 kwietnia 2010

Jak odróżnić płeć papużki...?

"Sprawa jest bardzo prosta. Samczyk ma woskówkę niebieska a samiczka beżową

I na tym można by ten artykuł zakończyć, gdyby nie to, że nie zawsze tak jest i bardzo często mamy kłopoty z odróżnieniem płci.
A więc drugi pewnik. Jeśli samczyk zniósł jajko, to znaczy, że był samiczką ;)"

(za: http://www.papuzka.netax.pl/artyk/plec_m.php )

ha ha ha, bardzo śmieszne -.-...

Ćwirkowi swego czasu woskówka zgrubiała i zbrązowiała. U samiczek to normalne, ale że Ćwirek był samcem, wybierałam się z tym do weterynarza. Myślałam, że to jakiś grzyb. Dobrze, że nie zdążyłam się wybrać...

I pomyśleć, że moje papugi są homoseksualistami... A ja myślałam, że to romantyczna, czuła parka 0_0. I co dalej, moje panie? 
Nie wiem. Wypadałoby sprawić im dwóch panów. Nie jest to jednak dla nas takie proste w obecnym czasie i miejscu. W naszym pokoju z trudem zmieści się jeszcze jedna klatka. Nie wiem też, czy w ogóle wypada ingerować: skoro jednak się lubią i są z sobą bardzo zżyte. Nie wiem. Na razie zabrałam im budkę, bo dwie samice niosące jaja i jedna budka to bardzo konfliktogenna sytuacja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.