16 października 2006

yes, yes, yes...!! :)

No i wreszcie mam Internet. Tradycyjnie z moim staruszkiem-komputerem były problemy i angażowałam w nie zastępy informatyków, którzy rozkładali zrezygnowane dłonie. Jak zwykle problem tkwił u administratora sieci _^_... Cóż, przy takich okazjach można się przynajmniej nauczyć czegoś o sieci,  adresów IP, DNS-ów, masek podsieci, bramek i takich różnych dziwności z którymi na co dzień nie obcuje mój humanistycznie wypaczony umysł.

Mam  przeto nadzieję bywać tu częściej i systematyczniej.
Dziękuję czytelnikom wiernym i komentatorom zwłaszcza za zaglądanie na moją błękitną stronę. Pozdrawiam!! :)

2 komentarze:

  1. C. Ela (i Kinga)24 maja 2010 21:32

    Oby tak było, że bedziesz bywać częściej, bardzo będzie nam miło:)
    Ciekawam bardzo, udało Ci się zrozumieć coś z tych adresów IP, DNS-ów, masek podsieci i bramek???;D
    Pozdrawiam(y) cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. No udało się Oli zrozumieć, udało:)
    świadkiem jestem:D no a z tych informatyków to między innymi ja zawiodłam i po mojej wizycie też neta nie było!:P Za to była baaaardzo udana noc:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.