13 lutego 2006

Na całej połaci śnieg...

Moja wioska wygląda już jak Dolina Muminków w zimie ^^... Nic tylko zapaść w dłuuugi zimowy sen. Przespać wszystkie niepogody i styczniowe smutki (... sesję zimową:))  
Jeszcze wiosenne deszcze obudzą ruń zieloną. ;)
Tutaj czas płynie mi inaczej. Rozleniwiam się niemiłosiernie. Dwa miesiące mnie tu nie było, a ciężkie to były miesiące. Odpoczywam w swoim małym świecie i nie chcę słyszeć o żadnej pracy licencjackiej. Przez ten tydzień nie istnieje dla Wydział Polonistyki, lista lektur z literatury pozytywizmu i Młodej Polski i praca roczna!! Tydzień spokoju, tydzień, proszę...
  
Dużo rysuję, choć niemalże zapomniałam, jak się to robi. Czytam, na co mam ochotę..;) No i Muzyka... Zachwycam się znowu Świętokrzyską Golgotą P. Rubika. "Tu es Petrus" jest piękne... Można przy nim płakać, śmiać się, tańczyć - wszystko. No i "Świętokrzyska Golgota", która była prezentem dla braciszka i okazała się miłym prezentem i dla mnie :P... Zbigniew Książek i Rubik stworzyli bardzo ładną płytę.
Żyć znaczy życie dzielić z Tobą, a nie być z Tobą znaczy nie żyć... Tak, H., ten kawałek jest cudowny.
Tata buduje igloo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.