12 lutego 2006

..."Lecz słowa napisane brzmią inaczej"...

Postanowiłam, że jak już zakończę sesje - założę bloga. I oto jest:) - może nie taki,  jaki sobie wyobrażałam i wiele jeszcze zmian tutaj zagości. Internet jest dla mnie obcą przestrzenią, której nie rozumiem i w której jeszcze mocno się gubię (oj, jak mocno!) Ale tam, po drugiej stronie, jesteście Wy ^_^ . A ja w  swoich dzienniczkach często pisałam dla jakiejś wyimaginowanej publiczności. A piszę od dawna. Mam obsesję przemijania. Chcę utrwalać w słowach chwile, najpiękniejsze momenty dni i nocy, chcę w słowach zamknąć barwy, dźwięki, nastroje i uczucia.. Tyle wstępu, nim zrobi się patetycznie.

4 komentarze:

  1. Blog bardzo mi sie podoba ale radziłbym dodać więcej fotek, a pozatym nie mam zastrzeżeń...

    OdpowiedzUsuń
  2. ... to dlatego się pytałeś, jak napisać "zastrzeżeń" ...:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola la la!będę tu wskakiwać i oglądać i czytać !!!pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...Będzie mi miło, Madziu, Ola la la !! :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.