17 września 2006

co ma przeminąć to przeminie...

Wniosków kilka po weselu mojego kuzyna:

1. Moja noga jest na pewno sprawna :)
2. W Babicach (pod Warszawą) jest najcudowniejszy Pan Organista!!^_^
3. Emilka L. to najsłodsze dziecko świata ^.^
4. Na pianinie najlepiej gra się po winie :)))
5. Mam słabą głowę.
6. Mam słabą głowę.
7. Mam słabą głowę.


W długiej podróży ma się dużo czasu na rozmyślania przeróżne. Emocje opadają ze mnie jak pierwsze przymrożone liście. O kapitanie, mój kapitanie! - sobie powtarzam w myślach i ciepło się robi od ciepłej postaci Pana Keatinga [Stowarzyszenie umarłych poetów]... Kocham tę książkę, ten nauczyciel jest też moim kapitanem, a jakże by mogło być inaczej ^_^... Chwytać dzień, trzeba chwytać dzień, nie ma co rozpamiętywać, było i minęło i już nie wróci, On już nie wróci, nie ma już tego, tego być może wcale nie było, to tylko ja dopisałam romantyczne fantasmagorie. Płakać już nie będę, nie winię nikogo - losu, Boga, Jego, może tylko siebie, ale cóż ja winna, taka moja natura, wcale nie musiał się w niej zakochać, warta, nie warta jego, nie wiem, nie ta skala, ja........ Ja dostałam kolejną nauczkę i wiem, że nie powinnam się wychylać, może jeszcze wszystko przede mną, lecz teraz nie wierzę w tę formułkę pocieszycielską. Teraz.... Teraz jest trudne. Muszę odbudować siebie, umocnić się teraz w wyniosłych murach wiedzy o mojej wartości, jak to ładnie napisał Shakespeare. Ach! Uśmiecham się pewnie i zwycięsko, ale w głębi ducha pytam rozpaczliwie siebie i nie wiem kogo:  dlaczego każdy mężczyzna mnie zostawia, czemu w miłości mam same niepowodzenia...? Potem mocno się za nie obwiniam.

Uciekam. Lektura na dziś: Hans Fallada Każdy umiera w samotności. No i spać, spać po tych podróżach............

2 komentarze:

  1. C. Ela (i Kinga)24 maja 2010 20:32

    Fajne te wnioski ;) A ze wzgędu na punkt 5, 6 i 7 musisz uważać na wszelkiego rodzaju imprezach towarzyskich..;D
    Co do ciagu dalszego notki...różnie to bywa...niestety...
    Trzymaj się...

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Uważam, uważam :))........ Dziękuję za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.