16 lutego 2012

tłusty czwartek u Oleńki ^^



 ...z polewą czekoladową - uwielbiam!

6 komentarzy:

  1. O. Pieczesz?

    ...ale z polewą czekoladową to nie jadłam xD'''''

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekę. Przeżywając twórczą niemoc recenzyjną rzuciłam się w wir tłustoczwartkowego szaleństwa.

    Z mamą robiłyśmy. Ja kleiłam, mama smażyła, a na polewę się uparłam. Kocham pączki z polewą czekoladową. To jest dla mnie najwłaściwszy smak i zapach pączka, sięgający gdzieś daleko do mojego dzieciństwa... ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie!

    spojrzałem za fotki i ślinka mi pociekła taka, że ho ho!
    :))
    prawie poczułem zapach tych pyszności!
    dziękuję za tę ucztę!
    Z.

    "niech żyje James Bond!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizytę :)
    Teraz to już samą mnie kuszą te zdjęcia, bo pączki zniknęły :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam smaka teraz, ale zaraz będą i moje :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.