5 lipca 2009

na temat blogowania mego

a ja nadal uparcie twierdzę, że:"Odkrycie  siebie" w Internecie mam już dawno za sobą za sprawą tego bloga. To  "odkrycie" o wiele, wiele głębsze, szczersze i bardziej ryzykowne. (cyt. z notki z 21.01.2008r). I że pisząc o sobie, cytując swoje ulubione wiersze, fragmenty prozy, sentencje (te, które lubię, które są dla mnie ważne albo które po prostu oddają mój obecny stan duszy - ha! od tego są - bo ja bym tego lepiej nie wyraziła ^_^), robiąc takie, a nie inne błędy ortograficzne (i nie tylko:)) - zostawiam tu cząstkę niczego innego, ani nikogo innego - tylko SIEBIE I zamierzam tak jeszcze długo - BO LUBIĘ!! Więc jeszcze Was pozanudzam swoimi filozofijkami i problemami egzystencjalnymi:) a co!! 
Wasz "introwertyczny ekshibicjonista" :) 
PS: Nie chcę "wyjść przed sobą jak na ślubnej fotografii". Nie staram się od siebie uciekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.