4 lipca 2009

jeszcze tydzień

...kosmetyczka, kucharka, kwiaciarka, krawcowa, organista, optyk, jubiler, fotograf, kierowca, goście, zespół. Bukiet, lokal, bileciki, ciasta, pudełka na ciasta, karteczki do ciast, dekoracje, kwiaty, wstążki, drobne pieniążki, sukienka, bucik, napoje, alkohole, owoce, bileciki, baloniki, skosić trawniki, butonierka, krawat pod kolor, koszula, makijaż próbny (błeeee!), przewóz, tort, lukrowe kwiatki na tort, taniec (o Boże, nasz pierwszy taniec... 0_0!), dwa kieliszki do rozbicia i jeszcze trzeba uważać, żeby nie połamać paznokci.

ostatni tydzień
 i s t n e    w a r i a c t w o !

na szczęście ze ślubu cywilnego mamy już garnitur i obrączki z grawerem: Aleksandra/Marek, 11.07.2009 :-)

5 komentarzy:

  1. Chciałam sobie sprawić nowe, eleganckie okulary, bo moje stare są w stanie rozlatującym się i nie wyglądają zbyt elegancko... :P

    PS. Zapomniałam o fryzjerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, teraz rozumiem, wczesniej nie moglam wykoncypowac, jak może zafunkcjonować optyk w kontekście wesela ;P
    No to mam nadzieje, że z wszystkim zdążycie, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. no, fakt. kobieta potrafi.
    jak tak dalej będę wymyślać, to jeszcze mój mąż się mi rozmyśli...:-P
    ale też z wielu głupot zrezygnowałam - jakiejś wizażystki i Bóg wie czego jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej nie jest nudno ;)
    powodzenia w dalszych przygotowaniach i dopięcia wszystkiego na ostatni guzik!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.