4 czerwca 2012

mała rzecz, a bardzo cieszy ^^


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na początku się bałam, przytłaczały mnie terminy i pewne okoliczności współpracy, ale teraz doceniam cały swój trud i czas, który wkładam w nasze wykłady w ramach Katolickiego Klubu Dyskusyjnego.

      W wakacje mam co robić, oj mam.
      :)

      Usuń
  2. dziękujemy! bardzo:)
    Dzięki Twojej pracy więcej ludzi będzie miała okazję zapoznać się z treścią Księdza wykładów :)
    podoba mi się sposób w jaki to piszesz, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leno, Leno!
      Czy Ty jesteś tą (Magda)Leną, o której myślę??! :-))

      Zaglądam na Twój blog, ale nie rozpoznałam Cię w tej sieci!

      Witaj, witaj! Jak mi miło!! :* :)

      Usuń
    2. tak, to Magda o której myślisz.
      bo ja się tak ukrywałam jak widać -skutecznie:))
      :)pozdrowionka:*

      Usuń
    3. To cieszę się, że Ty to Ty :)
      !! :)

      Usuń
  3. Nie taka mała moim skromnym zdaniem :)
    pozdrawiam zapracowaną Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, jeśli Ty tak mówisz, to znaczy, że to wielka rzecz jest! :-)

      Pozdrawiam! :)
      Już niedługo, niedługo. Potem pozostanie mi tylko radość i satysfakcja, albo moralny kac, że się nie douczyłam.

      Usuń
  4. Na pewno cieszy, i myślę, że to jest świetna inicjatywa - Katolicki Klub Dyskusyjny. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakubie - to jest świetna inicjatywa. Zwłaszcza, kiedy prelegenci są tak fantastyczni, jak ksiądz Leszek. Czasami gości u nas sam prof. Zwoliński :)

      Dość fajnie się to kręci. Cieszy.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Komentarze mogą pojawić się z małym opóźnieniem - są moderowane.